Eurovisions bidrag ♥

Idag så kom våra vänner från Vingåker hit.

Vi gick på Ikea & Asex tillsammans.

Men vi åker troligtvis dit imon igen. Då ska jag kolla på en

Vårjacka som jag kan ha istället för min fula grårutiga. Och så ska jag prova ett par

jeans shorts som jag kan ha till sommarn.

Nu har jag målat naglarna det blev vita med några rosa hjärtan på vissa.

 Har pricis kollat på några bidrag till Eurovision.Det gick inte å lägga ut dom så

här kommer några länkningar & komentarer bara för er ♥
 
Englands – bidraget låter lite som kids in Amerika

Portugals – Den är fin, med den skulle vara bättre på Eng.

Georgiens Fin, lite Celine Dion stil.  

Norges - Söt & kan sjunga, Kan det bli bättre? 

Danmarks - låten är lite tråkig, den kommer inte vinna!

Tysklands - Det är en låt som kommer bli populär, jag gillar den =)

Och för er alla som vill se fler bidrag här kommer

en länkning till Eurovisions hemsidan.

Där finns intervjuer med artisterna & alla låtarna mm till vänster.

Titta & Njut

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0